Regulamin rodzinny

REGULAMIN RABATÓW RODZINNYCH W SPEAKEASY

W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

 

Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki otrzymania rabatów rodzinnych na kursy językowe w roku szkolnym 2024/2025 w SpeakEasy.
1. Rabat rodzinny przysługuje studentom SpeakEasy, którzy biorą udział w zajęciach grupowych;
2. Każdy członek rodzinny, który jest studentem SpeakEasy otrzymuje rabat rodzinny w takiej samej wysokości;
3. Członkom rodziny uczęszczającym na zajęcia indywidualne rabat rodzinny nie przysługuje;
4. Rabat rodzinny jest odliczany od ostatniej raty kursu;
5. Wartość rabatu rodzinnego wynosi 100 zł w przypadku podpisania umowy od września 2024 do końca czerwca 2025;
6. W przypadku podpisania umowy na krótszy okres czasu, rabat rodzinny ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do mniejszej ilości miesięcy (np. w przypadku podpisania umowy w październiku rabat wynosi 90 zł, w listopadzie 80zł itp. ;
7. Członek rodzinny, który zrezygnuje z kursu w trakcie jego trwania traci rabat rodzinny;
8. Organizator nie wypłaca równowartości pieniężnej rabatu;
9. Jeżeli wszyscy członkowie rodziny zrezygnują z kursu w trakcie jego trwania, student, który otrzymał rabat z tego tytułu również traci prawo do rabatu;
10. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą
elektroniczną bądź telefonicznie.

RODO
1. Dane osobowe zbierane przez Szkołę, są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
2. Administratorem danych jest Szkoła.
3. Celami zbierania danych są zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust.1 lit.b RODO),
wykorzystanie ich do celów księgowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO) oraz w wyjątkowych
sytuacjach ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Akcji.
5. Odbiorcą podanych danych mogą być upoważnieni pracownicy Szkoły.
6. Dane są przechowywane do momentu upływu okresów wynikających z przepisów
podatkowych oraz przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
7. Uczestnikom i ich Rodzicom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu,
zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do
cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego.
Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.05.2024 r.
2. Zgłoszenie swojego udziału w Akcji Kontynuacja jest równoznaczne z akceptacją
treści niniejszego Regulaminu.
3. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać będą od
dnia ich opublikowania.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych