REGULAMIN RABATÓW RODZINNYCH W SPEAKEASY W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki otrzymania rabatów rodzinnych na kursy językowe
w roku szkolnym 2025/2026 w SpeakEasy.
1. Rabat rodzinny przysługuje studentom SpeakEasy, którzy podpisali umowę na cały rok szkolny;
2. Każdy drugi i następny członek rodzinny, który jest studentem SpeakEasy otrzymuje rabat rodzinny
w takiej samej wysokości;
3. Wartość rabatu rodzinnego wynosi 50 zł w przypadku podpisania umowy do końca roku
szkolnego 2025/2026 przed 23.12.2025 ;
4. Członek rodzinny, który zrezygnuje z kursu w trakcie jego trwania traci rabat rodzinny;
5. Organizator nie wypłaca równowartości pieniężnej rabatu;
6. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
RODO
1. Dane osobowe zbierane przez Szkołę, są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
2. Administratorem danych jest Szkoła.
3. Celami zbierania danych są zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust.1 lit.b RODO),
wykorzystanie ich do celów księgowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO) oraz w wyjątkowych
sytuacjach ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Akcji.
5. Odbiorcą podanych danych mogą być upoważnieni pracownicy Szkoły.
6. Dane są przechowywane do momentu upływu okresów wynikających z przepisów
podatkowych oraz przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
7. Uczestnikom i ich Rodzicom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania
zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2025 r.
2. Zgłoszenie swojego udziału w Akcji Kontynuacja jest równoznaczne z akceptacją treści
niniejszego Regulaminu.
3. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać będą od dnia ich
opublikowania.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych