REGULAMIN przyznania rabatu za kontynuację nauki w SpeakEasy
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki skorzystania z oferty rabatu dla kontynuujących naukę w roku 2025/2026 uczniów SpeakEasy.
1. Rabat przyznaje SpeakEasy S.C z siedzibą w Tychach 43-100 ul. Damrota 163, NIP
6462911319, REGON 241905326 (Szkoła);
2. Rabat w wysokości 200zł otrzymują uczniowie SpeakEasy, którzy pobierali naukę w roku
szkolnym 2024/2025 oraz chcą kontynuować naukę w roku szkolnym 2025/2026.
3. Aby otrzymać rabat za kontynuację w roku szkolnym 2025/2026 w wysokości 200 zł należy
podpisać umowę na kurs językowy w SpeakEasy najpóźniej do 30.09.2025
4. Kurs nie może obejmować okresu krótszego niż 9 miesięcy. W przypadku krótszego kursu
rabat nie przysługuje.
5. 200 zł rabatu za kontynuację zostanie odjęte od ceny kursu w roku szkolnym 2025/2026
6. Rabaty nie przysługują w przypadku rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku szkolnego.
7. Rabat nie przysługuje w przypadku uporczywych opóźnień w opłacaniu rat za kurs. Przez
„uporczywe opóźnienie” rozumiemy opóźnienie w opłaceniu co najmniej 2 raty, które
przekracza 20 dni.
8. Organizator nie wypłaca równowartości pieniężnej rabatów.
9. Uczestnik Akcji uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji z niniejszym
Regulaminem. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Organizatora lub
wysłana na adres e-mail: hello@speakeasy.pl
10. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi
o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko,
dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
RODO
1. Dane osobowe zbierane przez Szkołę, są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (RODO).
2. Administratorem danych jest Szkoła.
3. Celami zbierania danych są zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust.1 lit.b RODO),
wykorzystanie ich do celów księgowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO) oraz w wyjątkowych
sytuacjach ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Akcji.
5. Odbiorcą podanych danych mogą być upoważnieni pracownicy Szkoły.
6. Dane są przechowywane do momentu upływu okresów wynikających z przepisów
podatkowych oraz przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
7. Uczestnikom i ich Rodzicom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania
zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2025 r.
2. Zgłoszenie swojego udziału w Akcji Kontynuacja jest równoznaczne z akceptacją treści
niniejszego Regulaminu.
3. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać będą od dnia ich
opublikowania.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące
przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych