Akcja First Minute

REGULAMIN UDZIAŁU W AKCJI FIRST MINUTE w SpeakEasy

Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki skorzystania ze specjalnej oferty dla kontynuujących
naukę w roku 2025/2026 uczniów SpeakEasy.

1. Organizatorem akcji First Minute jest SpeakEasy S.C z siedzibą w Tychach 43-100 ul. Damrota
163, NIP 6462911319, REGON 241905326 (Szkoła);
2. Udział w akcji First Minute można wziąć poprzez zaakceptowanie propozycji przesłanej przez
SpeakEasy lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 501 412 908, ewentualnie osobisty
w sekretariacie SpeakEasy;
3. Akcja skierowana jest do uczniów SpeakEasy, którzy pobierali naukę w roku szkolnym
2024/2025 oraz chcą kontynuować naukę w roku szkolnym 2025/2026.
4. Akcja rozpocznie się dnia 02.06.2025 r. od godziny 00:01.
5. Aby otrzymać rabat na kurs w roku szkolnym 2025/2026 w wysokości 50 zł należy:
- zgłosić chęć udziału (pkt 2) w Akcji Kontynuacja do 30.06.2025
- następnie nie później niż do 05.07.2025 wpłacić 200 zł zaliczki na konto Szkoły:
ING Bank Śląski 44 1050 1399 1000 0092 0139 5721 wpisując
w tytule: Akcja First Minute; imię i nazwisko kursanta
- po zaksięgowaniu zaliczki na koncie Szkoły, Szkoła przyzna rabat w wysokości 50 zł.
6. Każda osoba, która bierze udział w akcji First Minute jest uprawniona do rabatu w wysokości
200 zł za kontynuację nauki.
7. 450 zł (200 zł zaliczki + 50 zł rabatu + 200 zł rabatu za kontynuację) zostanie odjęte od ceny
kursu w roku szkolnym 2025/2026
8. W przypadku rezygnacji z kursu w roku szkolnym 2025/2026 nie później niż przed
rozpoczęciem zaproponowanego przez Szkołę kursu, zaliczka podlega zwrotowi, jednakże
rabaty nie przysługują.
9. Rabaty nie przysługują w przypadku rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku szkolnego, lub
rezygnacji przed rozpoczęciem roku szkolnego.
10. Zaliczka nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku
szkolnego.
11. Rabat nie przysługuje oraz zaliczka nie podlega zwrotowi w przypadku uporczywych opóźnień
w opłacaniu rat za kurs. Przez „uporczywe opóźnienie” rozumiemy opóźnienie w opłaceniu co
najmniej 2 raty, które przekracza 20 dni.
12. Organizator nie wypłaca równowartości pieniężnej rabatów.
13. Uczestnik Akcji uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji z niniejszym
Regulaminem. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Organizatora lub
wysłana na adres e-mail: hello@speakeasy.pl
14. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi
o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko,
dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.

RODO

1. Dane osobowe zbierane przez Szkołę, są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (RODO).
2. Administratorem danych jest Szkoła.
3. Celami zbierania danych są zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust.1 lit.b RODO),
wykorzystanie ich do celów księgowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO) oraz w wyjątkowych
sytuacjach ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Akcji.
5. Odbiorcą podanych danych mogą być upoważnieni pracownicy Szkoły.
6. Dane są przechowywane do momentu upływu okresów wynikających z przepisów
podatkowych oraz przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
7. Uczestnikom i ich Rodzicom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania
zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.06.2025 r.
2. Zgłoszenie swojego udziału w Akcji Kontynuacja jest równoznaczne z akceptacją treści
niniejszego Regulaminu.
3. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać będą od dnia ich
opublikowania.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące
przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych